Posts : 403 Join date : 2010-09-08 Age : 40 Location : helsngborg
Subject: Dikter Mon Sep 13, 2010 3:28 pm
Några av mina dikter här
Magda Admin
Subject: Re: Dikter Tue Sep 14, 2010 2:30 pm
2 all of my friends who means everything for me
BAD DAY
I just want to go away Disappear into nights There is so much you’ve to do I would never be able to make it Even if I run Just bang and life can change so easy To keep what you had You always have to climb up to the top Today I just can’t do it
My heart is exploding So little time and so much pain Still everything can be worse And it scares me so much Who asks who wonders? Who will get all the answers?
Listen to what I’ve to say We all need each other I am so tired of what I need to hear I have lost so much before But who in hell cares? I don’t say you’ve to understand But please don’t make it worse Be here for me even if I push you away Time is standing still
I wanna live I wanna fly I don’t wanna crawl I wanna be the one I am Is it too much to ask? I promise I am here right now
There is so much to take So much to handle What happens if you’re not always on top? Sometimes you are so down Sometimes it all feels so wrong Please be there for me You who make me complete
Magda Admin
Subject: Re: Dikter Tue Sep 14, 2010 2:38 pm
Changes of life
We are so strange When its cold we want it to be warm When it´s warm we want it to be cold One day we want to líve the other one we wanna die Sometimes we hate sometimes we love We change style and hate the one we used to be We change opinions We build new briges and change our names every day We build walls just to destroy them next second We forgot what we promised to never forget We do something stupid and blame someone else We destroy and still pretend to care We burn our promises to lies Changes of life
Magda Admin
Subject: Re: Dikter Thu Sep 23, 2010 12:58 am
I tystnaden
I tystnaden finns varken rätt eller fel Ingen blir dömd I ensamheten är man varken hel eller halv Ingen är glömd
I tomheten är alla lika värda Ingen är hatad I meningslösheten är ingen ratad Alla är lika lärda
I mörkret blir alla lika mycket sedda Ingen negligerad I samhället är alla vilseledda Sanningen preparerad
Magda Admin
Subject: Re: Dikter Thu Sep 23, 2010 1:06 am
OM
Tänker på honom hela tiden så ytterligare en dikt till honom
Om du bara visste
Hur mycket jag har gett för dig
Hur mycket du betyder för mig
Om du bara visste
Hur många tårar som runnit
Om du bara visste
Hur mycket kärlek inom mig jag funnit
Om du bara visste vilken smärta jag bär på
Om du bara visste hur glad jag blir för dina ord
Stora som små
Om du bara visste
Hur mycket jag skulle kunna ge till dig
Skulle du då ta emot mig?
Magda Admin
Subject: Re: Dikter Thu Sep 23, 2010 1:11 am
Nåt gick fel
Till alla som förstår Nåt gick fel Men kan inte förstå vad Ibland bara tvekar man Tvekar på den enda sanna kärleken Hur två hjärtan som en gång Slog som ett Kan skiljas efter så lång tid Det fanns en tid När vi hade varandra Men nåt gick fel Och jag är glömd igen Men ändå finns du kvar här Alltid i mitt hjärta
Magda Admin
Subject: Re: Dikter Thu Sep 23, 2010 1:18 am
BLIR INTE BÄTTRE ÄN SÅ HÄR
Att vänta på en lösning Som finns där långt borta Det finns ingen tid för det mer Ändå har jag väntat Så länge jag har levt Ett under kan laga livet Och allt som är skevt Trodde på mirakel ett tag Ville tro på änglarna i skyn Naiv är man kanske från födseln
Förblindad av mina drömmar Förblindad av min syn Äntligen börjar jag nog sakta men säkert förstå Det blir inte bättre än så här
Magda Admin
Subject: Re: Dikter Thu Sep 23, 2010 1:23 am
SVEK
Du lämnade mig så ensam
Förvirrad på vägen
Var ska jag gråta
Vem kommer låta mig gråta ut på axeln?
Det svider i mitt hjärta
Ensam med mina tankar
Ingen kan höra mig
Varför lämnade du mig?