neverstoreloverz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fans of Neverstore

HomeHome  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Vem är du?

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Magda
Admin

Vem är du?  Empty
PostSubject: Vem är du?    Vem är du?  EmptyTue Sep 14, 2010 10:51 pm

Ok tycker att ni inte postar så mycket så nu får ni komma igen haha
Berätta mer om er själva. Tex namn ålder hur ni upptäckte Neverstore och varför ni gillar dom så mycket och annan musik ni gillar.

Jag får väl börja då,

Mitt fullständiga namn är Magdalena, men alla kallar mig Magda (som Erik sa det räcker bra med det haha) Jag föddes den 26 april 1984i västervik (fy vad gammal jag känner mig nu haha) och bodde mina typ 16 år i vimmerby (som är mest känt för Astrid Lindgren. Flyttade runt lite sen. Var bla 1 år i jönköping men flyttade sen till HBG 2003 för att plugga och trivs väl för det mesta bra.
Intressen då. Förutom musik uppenbarligen haha. Jag älskar djur. Har en katt som betyder allt för mig. Är uppväxt med katter. Har haft 5 st genom mitt liv.
Älskar att skriva. Gamla texter finns uppe under sånger här inne så bara att kolla in. Jag mår ofta skit och skriver då av mig (fast jag ibland gör dumma saker med)
Annars är musiken mitt liv. Jag är absolut en rocktjej och favoritbanden är Takida, The rasmus, Muse, Daughtry, Keane, Nirvana och många mer.
Jag blev ett stort fan av Neverstore 2007 när sevenhundred sundays kom ut och såg de live 2 gånger det året tror jag det var och 08 såg jag de hmm några gånger med och 09 med men det är detta år som varit mitt Neverstore år med 15 gigs sen i februari. Haha minnen verkligen.
Back to top Go down
https://neverstorelove.forumotion.com
AnGeL
Admin
AnGeL

Vem är du?  Empty
PostSubject: Re: Vem är du?    Vem är du?  EmptyFri Sep 17, 2010 11:40 pm

* Namn: Helen/ AnGeL

* Ålder: 25

* Längd: 1.54 cm

* Bor: Kumla

* Syskon: Storebror ( Jonas ) och Magda såklart som räknas som en familjemedlem. Smile

* Personlighet: Lite stängd, Blyg, Rolig med liten sjukhunor, Vänlig, envis, Lojal.
En rikigt bra beskrivning hur jag är som person!.

* Husdjur: Zebrafinkar Sophie och Lintu ( Fåglar )

* Intressen: Musik, Vänner, älskar att Fotografera Smile , Djur ( är en stor djurälskare <3 )

* Musikstil: Pop Rock, Rock, Metal, Eletronik, Klassik, Akustisk

* Favoritmat: Pasta Smile

* Favoritfärg: Gillar det mesta!

* Favoritcitat: There is no ugly girls or guys only people with a bad damn taste. Smile ( Någoting jag själv hitta på för ett tag sedan. )
Back to top Go down
Magda
Admin

Vem är du?  Empty
PostSubject: Re: Vem är du?    Vem är du?  EmptySat Sep 18, 2010 1:31 am

AnGeL wrote:
* Namn: Helen/ AnGeL

* Ålder: 25

* Längd: 1.54 cm

* Bor: Kumla

* Syskon: Storebror ( Jonas ) och Magda såklart som räknas som en familjemedlem. Smile

* Personlighet: Lite stängd, Blyg, Rolig med liten sjuk humor, Vänlig, envis, Lojal.
En rikigt bra beskrivning hur jag är som person!.

* Husdjur: Zebrafinkar Sophie och Lintu ( Fåglar )

* Intressen: Musik, Vänner, älskar att Fotografera Smile , Djur ( är en stor djurälskare <3 )

* Musikstil: Pop Rock, Rock, Metal, Eletronik, Klassik, Akustisk

* Favoritmat: Pasta Smile

* Favoritfärg: Gillar det mesta!

* Favoritcitat: There is no ugly girls or guys only people with a bad damn taste. Smile ( Någoting jag själv hitta på för ett tag sedan. )
haha eller "så fel det kan bli då trodde jag var ditt (vårt) favoritcitat haha. Speciellt när vi är tillsammans haha. Jay skulle bara veta hur rätt han hade där haha...
Haha ja du är min lillasyster med gumms <3 speciellt eftersom jag inte har nån riktig hehe.
Back to top Go down
https://neverstorelove.forumotion.com
AnGeL
Admin
AnGeL

Vem är du?  Empty
PostSubject: Re: Vem är du?    Vem är du?  EmptyTue Sep 21, 2010 10:23 pm

jaa fan Magda det glömde jag?. :O

* oj oj så fel det kan bli då *
Back to top Go down
Magda
Admin